• Kalendar Hijrah

  • Kalendar

    December 2012
    S M T W T F S
    « Oct   Jan »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

Anak

Salam Ukhuwah…

Bagi saya, enam orang anak sudah cukup. Tetapi bagi encik suami, enam orang anak masih sedikit. Biasalah para suami ni kan… Dalam cukup dan sedikit itu, maka akhirnya saya mengandung lagi zuriat ketujuh! Alhamdulillah…!

Mengandung diusia 35 tahun…rasanya agak sudah tua! Memang terasa kelainannya berbanding kandungan yang dulu-dulu. Faktor umur barangkali yang menjadikan saya cepat merasa letih dan kepenatan yang berlebihan…walaupun tak buat kerja pun!

Apapun, Alhamdulillah, saya sudah melepasi suatu tahap keletihan yang teramat…sehingga mahu masuk ke rumah sendiri inipun sangat tidak larat…! Rasanya sudah hampir dua bulan saya tidak menulis di sini…dan sudah berhari-hari berniat mahu menulis, tetapi susah pula nak memulakannya. Kali ini harap-harap menjadilah.

Sehingga ketemu lagi…

9.32am

3 Responses

  1. As-salam, anak2 yang ramai adalah penyeri hidup, tahniah🙂

  2. Alhamdulillah,muda2 lagi dah ramai zuriat… yes memey letih kena ambik bibik satu lagi lah sebab walaupun Puan Nik tak kerja bukan senang nak jaga anak ramai mcm tu… saya yg anak empat orang pun rasa penat bila bibik berhenti atau balik cuti… memey puan seorang yang sangat penyabar dan tabah…tahniah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: